آئین افتتاح حوزه بسیج دریایی در هندیجان

آئین افتتاح حوزه بسیج دریایی سردار شهید عبدالنبی شکاری ناو گروه رزمی سیدالشهدا(ع) دریایی سپاه هندیجان در هفته بسیج انجام گرفت.

به گزارش” خبرگزاری خورنا “این مراسم با حضور سرتیپ دوم پاسدار سردار امرالله نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و فرمانده ناحیه سپاه هندیجان و فرمانده ناو گروه رزمی سیدالشهدا دریایی سپاه هندیجان و تعدادی از صیادان بسیجی و پرسنل ناو گروه رزمی سیدالشهدا در هفته بسیج حوزه بسیج دریایی بنام سردار شهید عبدالنبی شکاری افتتاح و از فرزند سردار شهید عبدالنبی شکاری به شایستگی مورد تقدیر قرار گرفت.

سرتیپ دوم پاسدار سردار امرالله نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: یکی از کارهای مهم که به ابتکار فرمانده نیروی دریایی سپاه انجام گرفته ساماندهی در حفظ انسجام بیشتر صیادان راه اندازی حوزه بسیج دریایی بنام شهدا است که ودراین اقدام تاثیر گذار دعوت و عضویت صیادان هر منطقه مرزی بوده که به لطف خداوند متعال و عنایات مقدس اهل بیت (ع) حوزه بسیج دریایی بنام سردار شهید عبدالنبی شکاری در شهرستان هندیجان افتتاح و شروع به فعالیت نمود که در شهرستان به علت موقعیت مرزی آبی لازم و مفید است.

وی افزود: صیادان بسیجی آموزش های لازم را خواهند دید که در کارهای مورد نظر بهتر اقدام نمایند و بسیج دریایی در راستای آگاه سازی صیادان در دریا است و همچنین جلوگیری از قاچاق یا صید های غیر مجاز می باشد.

وی بابیان لبیک به فرامین مقام معظم رهبری گفت: همه ماها تحت فرماندهی مقام معظم رهبری در هر شرایطی آماده هستم و با لبیک به فرامین رهبری از کشور دفاع می کنیم و نقش صیادان در این باره تاثیر گذار است .

در ادامه افتتاح حوزه بسیج دریایی سردار شهید عبدالنبی شکاری در شهرستان هندیجان، فرمانده ناو گروه رزمی سیدالشهدا دریایی سپاه هندیجان با تبریک هفته بسیج از امادگی ناو گروه رزمی و بسیجیان صیاد خبرداد و اظهار داشت : ناو گروه رزمی سیدالشهدا دریایی سپاه هندیجان در بالاترین شرایط رزمی قرار دارد ودر مقابل هر تهدید و تجاوزی با شجاعت مبارزه و ایستادگی می نماید وهمچنین از تلاش صیادان هندیجان که همراهی خوبی با عضویت در حوزه بسیج دریایی سردار شهید عبدالنبی شکاری دارند تقدیر و تشکر میشود .

در پایان مراسم افتتاح ، از فرزند سردار شهید عبدالنبی شکاری از طرف فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه سردار نوذری مورد تقدیر قرار گرفت و برای برادر شکاری آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *