آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان از آغاز ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خورنا، عارف کعبی اظهار کرد: داوطلبان تا ۱۲ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۷ بهمن ماه است که با توجه به شیوع کرونا احتمال تغییر این تاریخ با نظر ستاد ملی کرونا وجود دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان تصریح کرد: برای تحصیل و تدریس در دانشگاه پیام نور بستر مناسب به صورت مجازی وجود دارد که بر همین اساس برگزاری کلاس‌ها و امتحانات در دوران کرونا و محدودیت‌ها بصورت مجازی است.

کعبی به دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: دانشجویان پذیرفته شده همانند دیگر دانشجویان مقاطع دیگر در این دانشگاه از تسهیلات و شرایط تحصیل از جمله وام قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد کمتر از ۲ درصد بهرمند خواهند شد.

وی در پایان به داوطلبان و متقاضیان دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور هشدار داد که هر گونه اطلاعیه، اعلام نتایج و تغییر زمان برگزاری آزمون و … را از طریق وب‌سایت رسمی سازمان سنجش دریافت و به تبلیغات آموزشگاه‌های غیر رسمی در فضای مجازی توجه نکنند.