وزیر راه برای وضعیت جاده‌های بین شهری بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان چاره‌اندیشی کند

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) گفت: جاده های بین شهری و روستایی بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان خطرساز و به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌‌اند، وزیر راه در این رابطه چاره‌اندیشی کند.

حبیب آقاجری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خورنا با اشاره به طرح سوال اخیر از وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد : جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه در شرایط بسیار نامناسبی قرار دارند ، در رابطه با این موضوع اخیرا از وزیر راه‌و‌شهرسازی طرح سوال شده است.

وی افزود: این جاده‌ها که از کمترین امکانات از جمله علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی بی‌بهره‌اند و با وجود اینکه مدت زیادی تعمیرات انجام نشده است، تردد در این جاده‌ها خطرساز شده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی درادامه خاطرنشان کرد: جاده‌های بین روستایی بندرماهشهر با ۶۵ روستا، امیدیه به همین تعداد و هندیجان بیش از این تعداد و همچنین مسیر امیدیه به دیلم و امیدیه به سرانجام به دنبال سوانح رانندگی مکرر به جاده‌های مرگ تبدیل شده‌اند.

آقاجری در پایان عنوان کرد: حال از وزیر راه‌و‌شهرسازی چرا تاکنون اقدامی برای بهسازی جاده‌های بین شهری و روستایی حوزه انتخابیه‌ام نداشته است، باید دید در ادامه چه برنامه‌ای برای رفع این مشکل دارند.