احداث فاز سوم آکادمی کشتی اندیمشک آغاز می شود

احداث فاز سوم آکادمی کشتی اندیمشک آغاز می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک گفت: ساخت فاز سوم آکادمی کشتی شهرستان اندیمشک در روزهای آتی آغاز می شود.

به گزارش خبر گزاری خورنا،کیومرث آریان متین اظهار کرد: این پروژه بزرگ ورزشی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال آغاز شده که فاز های اول و دوم آن تاکنون تکمیل شده اند و در مجموع در سه فاز هدف‌گذاری شده است.
وی اظهار داشت: این آکادمی، یکی از طرح های مدرن با تجهیزات پیشرفته است که در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در حال اجرا می باشد.
آریان متین ادامه داد: این خانه کشتی با گنجایش پنج هزار نفر، از آکادمی های کشتی شاخص ملی است و میزبان برگزاری مسابقات بین المللی خواهد بود.
وی عنوان کرد: با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان اندیمشک که لقب قطب کشتی کشور را دارد، راه اندازی این پروژه ضروری بوده که با پیگیری نماینده و فرماندار اندیمشک روند تحقق آن شتاب می گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک بیان کرد: در حال حاضر ۱۴ پروژه ورزشی در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک در دست اجرا هستند که برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری آنها تلاش می شود.
به گفته وی طی سال های اخیر چندین پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان اندیمشک اجرا و بهره برداری شده است.
آریان متین مطرح کرد: سرانه ورزشی شهرستان اندیمشک از ۶۵ سانتیمتر طی سه سال اخیر به ۱۱۵ سانتیمتر افزایش یافته است.
وی گفت: این عدد مربوط به زیرساخت های اداره ورزش و جوانان است که با طرح های ورزشی آموزش و پرورش بیشتر می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به اجرای طرح های ورزش و جوانان در سه سال اخیر اذعان کرد: سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری شهید سروندی از مهمترین طرح هایی بود که با پیگیری و تلاش مسئولان شهرستان اندیمشک بعد از سال‌ها تکمیل شد.
وی با تاکید بر لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و اهتمام مسئولین شهرستان اندیمشک به این موضوع افزود: برای بخش های الوار گرمسیری و مرکزی طرح هایی در زمینه ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *