به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان و جمعی از خیرین خانواده بی سرپناه از امکانات اولیه زندگی برخوردار شد

به گزارش خورنا// به همت کمیته امداد خمینی شهرستان مسجدسلیمان و جمعی از خیرین شهرستان خانواده بی سرپناه و محروم، از امکانات اولیه زندگی برخوردار شدند.

smart

smart

 

  1. منصورنیا در گفتگو با خبرگزاری خورنا گفت: به یاری خداوند متعال، با کمک و همدلی خیرین عزیز توانستیم باری کوچک از دوش خانواده نیازمند بی سر پناه ودارای سه فرزند و همچنین مادر سرپرست خانوار برداریم.خانواده ای آبرومند که در این روزگار و شرایط سخت اقتصادی، از پس تامین برخی از نیازهای اساسی و حداقل های یک زندگی عادی نیز بر نمی آمد و سرپناهی برای اسکان نداشتند.

بگفته پژمان منصورنیا رئیس کمیته امداد مسجدسلیمان پس از شناسایی خانواده بی سرپرست ونیازمندتوسط خیرین که در مخروبه ای درحال زندگی بودند در کمترین زمان ممکن اقدام به اخذ تسهیلات جهت رهن خانه ازصندوق امداد ولایت کمیته امداد نمودند.
و در یک حرکت زیبا و نوعدوستانه با کمک کمیته امداد و کمک‌های نقدی وجنسی خیرین وبعضی موسسات خیریه توانستند لوازمی از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، بخاری، ظروف آشپزخانه، قالی، رختخواب و مواد غذایی ولوازم تحصیلی ولباس تهیه و به این خانواده چهارنفره اهدا گردید.ایشان ضمن تشکر از همه خیرین وموسساتی که در این امرخیر شرکت داشتند این حرکت را نمونه ای ازهمکاری زیبای مردم ودولت جهت حل مشکل نیازمندان ومبارزه با آسیب های اجتماعی حاکی از فقر دانستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *