پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت رامشیر به مناسبت هفته بسیج

خورنا – فرزادشعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دکتر ستار جمشیدی نسب سرپرست شبکه طی پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به همه مردم و بسیجیان سلحشور تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج درخت پرثمرى است که شکوفه‏ هاى شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانیت پراکنده مى‏ سازد، در بوستان بسیج دلاورانى گمنام پرورش یافته ‏اند که با رشادت خالصانه عروج به سوى عرش، قدس و ملکوت را زمزمه کرده ‏اند.

از این نهاد معطر هزاران عاشق به قلّه رفیع شهادت رسیده ‏اند و میلیون‏ها نوجوان و جوان جویاى رضاى حق که تشنه معرفت و شیفته زیارت حسین بن على علیه السلام بوده ‏اند به این بارگاه پُربار راه یافته ‏اند. این گلستان که با نام سالار شهیدان عجین گشته و عطر عترت رایحه ‏اى جهانبخش به آن عطا کرده آن چنان ابهت، صلابت و درخششى دارد که هر روز و هر زمان که بگذرد بر رونق، نام آورى، تأثیرگذارى و برکاتش افزوده مى‏ شود.

بسیجى با تعهد و تقوا، عزم و اراده، صفا و صداقت، شجاعت و همّت، عدالت خواهى، تیزهوشى و زمان‏شناسى در فرازهاى حساس انقلاب و نظام اسلامى حضورى مداوم و سرنوشت ساز دارد.

در واقع بسیج یک هویت فرهنگى، روشن، پاک و آینده نگر است و کردارش براى رضایت کردگار است و با چنین هدفى هر جا که به وجود بسیجى نیاز باشد، حضور خالصانه و معنادارش بدون درنگ و عارى از هرگونه فرصت سوزى و عافیت ‏طلبى، مشاهده مى ‏گردد.

در پایان از گروههای بسیجی و جهادی که در این مدت با حوزه سلامت همراهی داشتند کمال تشکر و قدرانی لازم دارم.

دکتر ستار جمشیدی نسب

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامشیر