هیچ پروژه‌ای تا افتتاح پل کابلی آبادان افتتاح نمی‌شود

خورنا: شهردار آبادان گفت: با توجه به اینکه پل کابلی امام رضا(ع) آبادان در حال تکمیل و گذراندن آخرین مراحل اجرایی است، افتتاح سایر پروژه‌های در دستور کار را متوقف کرده‌ایم.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه پل کابلی امام رضا(ع) شهرستان آبادان در حال تکمیل و گذراندن آخرین مراحل اجرایی است.

وی افزود: شهرداری آبادان به‌مناسبت دهه فجر ۲۰ پروژه عمرانی را در دستور کار برای افتتاح قرار داده که در اولویت آنها پل کابلی امام رضا(ع) قرار دارد.

شهردار آبادان با بیان اینکه پل کابلی امام رضا(ع) بزرگترین پروژه عمرانی در تاریخ پروژه‌های شهری شهرداری آبادان محسوب می‌شود، تصریح کرد: در نظر داریم با افتتاح پل کابلی تا پیش از پایان سال بتوانیم به تعهدات و ادای دین نسبت به شهروندان عمل کنیم.

وی اضافه کرد: در این خصوص پیمانکار پروژه متعهد شده که تا هجدهم بهمن ماه سال جاری پروژه را تحویل دهد و در حال حاضر نیز نمایندگان شرکت چینی برای نصب کابل‌ها بر روی پل هستند.

*پیش‌بینی افتتاح برای اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه

 شیرازی با بیان اینکه تمام توان خود را بر روی تکمیل پروژه پل کابلی امام رضا(ع) گذاشته‌ایم، گفت: بعد از هجدهم بهمن ماه عملیات زیرسازی زیر پل آماده سازی و بهسازی می‌شود.

وی ادامه داد: از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه را نیز برای افتتاح سایر پروژه‌های عمرانی شهری از جمله افتتاح پارک‌های شهری و زمین‌های ورزشی که آماده افتتاح بوده و یا در حال آماده سازی برای بهره‌برداری هستند، در نظر گرفته‌ایم.

مدیر سامانه شهری آبادان همچنین عنوان کرد: بعد از هجدهم بهمن ماه فرصت داریم تا ۱۰ روز زیر پل را آماده سازی و زیرسازی کرده و پیش‌بینی می‌شود اواخر بهمن یا اوایل اسفندماه زمان خوبی برای افتتاح از پروژه باشد.

وی در پایان بار دیگر از سعه صدر شهروندان آبادان به دلیل تعلل در روند تکمیل و افتتاح پروژه پل کابلی امام رضا(ع)، تشکر کرد.