توافق دولت و مجلس برای کمک معیشتی به مردم

خورنا: رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی مجلس جزئیات جلسه دیشب دولت و مجلس در مورد کمک معیشتی به مردم را تشریح کرد.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس اظهار داشت: جلسه دیشب مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، وزرای اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌ها و چهره‌های اقتصادی مجلس طبق روال گذشته برگزار شد.

وی افزود: دولت و مجلس توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود؛ البته کلیت این مسئله مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تا دولت در مورد جزئیات این مسئله اطلاع رسانی کند.

فولادگر ادامه داد: هنوز در مورد نحوه پرداخت و منبع این پرداخت و همچنین نوع آنکه نقدی یا غیر نقدی باشد تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده و قرار است دولت در رابطه با این مسئله اطلاع‌رسانی داشته باشد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: بحث در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است تا نمایندگان و دولت در این رابطه بیشتر با هم مباحثه داشته باشند.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه بر این موضوع تاکید شد که دولت هرچه سریع‌تر لایحه بودجه را به مجلس ارائه دهد.

به گزارش فارس،این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولتمردان در این جلسه به نمایندگان و نمایندگان به دولتمردان تذکر دادند تا از انجام مصاحبه و اظهار نظر‌هایی که موجب تنش در فضای کشور می‌شود و جو اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهند اجتناب کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *