آغاز عملیات اجرایی پیست کارتینگ استاندارد ۴ خط در بندرماهشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر گفت: این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت حدودا ۶هزارمترمربع شهرستان بندرماهشهر در حال احداث است و امید داریم تا آواخر سال افتتاح و مورد استفاده عموم مردم قرارگیرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر گفت: این پیست با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت حدودا ۶هزارمترمربع شهرستان بندرماهشهر در حال احداث است و امید داریم تا آواخر سال افتتاح و مورد استفاده عموم مردم قرارگیرد.
شریفی بیان کرد: با توجه به استقبال مردم از رشته مهیج اتومبیلرانی به ویژه در بخش کارتینگ،  امیدواریم با بهره برداری از این پیست زمینه ی تفریح سالم و هیجانی جوانان منطقه فراهم شود .

مهدی سلیمانی سرمایه گذار طرح پیست کارتینگ جوان بندرماهشهر هم گفت: این پیست کارتینگ در مساحت ۶ هزار متر مربع و صرف هزینه ۲۸میلیارد ریال و در صورت همکاری و توجه مسولان تا پایان سال قابل بهره برداری است.
وی افزود: این بخش شامل پیست کارتینگ با چهار لاین استاندارد، بخش اداری و فضای آموزشی، خودروهای کارتینگ، رختکن ورزشکاران، جایگاه تماشاچی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی است.
سلیمانی بیان کرد: این سرمایه گذاری قریب به ۱۰سال است که به علت برخی ناملایمتی ها معطل مانده و امیدواریم با نگاه مثبت مسولان و رفع مشکلات هر چه زودتر شاهد افتتاحیه این طرح باشیم و قابل ذکر است تمامی هزینه های انجام شده شخصی بوده و هیچ گونه تسهیلاتی استفاده نشده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *