ورود مجمع تشخیص به پرونده دستمزد ۹۲

خورنا: ابوالفضل فتح الهی از برگزاری اولین نشست بررسی موضوع “مزد منصفانه و کار شایسته” در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور گروه‌های مختلف خبر داد و گفت: این نشست در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران اظهار داشت: قرار است به زودی نشست دیگری نیز در این رابطه در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برگزار شود.

فتح الهی از بررسی روند پرداخت دستمزد در کشورهای مختلف دنیا در این نشست خبر داد و افزود: همچنین به این مقوله پرداخته شد که در کشورها دستمزد به چه صورت پرداخت می شود.

این مقام مسئول کارگری کشور از بررسی وضعیت پرداخت مزد در ایران سخن گفت و بیان داشت: به نظر می رسد به دلیل اهمیت موضوع دستمزد برای نیروی کار و به صورت کلی تولید، مجمع وارد این مسئله شد و آن را بررسی خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه بر متفاوت بودن پرداخت دستمزد در جوامع مختلف تاکید شد و این موضوع که مشکلاتی برای مردم به وجود آمده و شرایط سختی داریم نیز تاکید شد.

نایب رئیس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران با اشاره به مطرح شدن موضوع تحریمها و بررسی تاثیرات آن، اظهار داشت: در مجمع تشخیص با آمار و ارقام درباره نرخ بیکاری نیز مباحثی مطرح شد.

به گزارش مهر،فتح الهی ، روسای دانشگاه ها، نمایندگان کارگران و کارفرمایان، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، برخی دیگر از نمایندگان و برخی مقامات بانکی را از حاضرین در نشست مزد منصفانه و کار شایسته اعلام کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *