افتتاح اولین کافه کارآفرینی شهرستان شوشتر با حضور مسئولین استانی و کشوری بصورت ویدیو کنفرانس

بهداروند سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوشتر در حاشیه مراسم آغاز به کار این کافه، گفت: کافه کارآفرینی ایده ای کشوری است که با مشارکت حوزه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کانون های کارآفرینی در سطح کشور شکل می گیرد.

وی در خصوص وظایف کافه کارآفرینی، عنوان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری، ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی و استفاده ازمصنوعات و فضا در تغییر رفتار و ساختار از مهمترین وظایف کافه کارآفرینی است.

بهداروند عنوان کرد: این کافه به همت جوانان و کارآفرینان افتتاح شد و اعتبار و بودجه ای دولتی برای کافه کارآفرینی هزینه نشده است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوشتر همچنین اظهار کرد: اهداف کافه کارآفرینی محقق نخواهد شد مگر در تعامل، همکاری و همفکری دستگاههای همکار این طرح، سمن ها و دیگر تشکلات حوزه کارآفرینی.

گفتنی است: کافه کارآفرینی به طور کلی فضایی است که تیمها و گروههای عضو می توانند جلسات، گفت و گو و پروژه های کاری و نوآورانه خود را در آنجا انجام دهند و یا برگزار کنند. اما علاوه بر این که محلی برای رفت و آمد مسئولین دولتی و گروه های مختلف کارآفرینان خواهد بود که راهبر هر کافه مسئولیت تنظیم این برنامه ها، تبلیغ و برگزاری آنها را به عهده دارد.

خبرنگار: محسن علیخانی

منبع