رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

انهدام باند سارقان منزل در اهواز + تصاویر

فرمانده انتظامي خوزستان از انهدام اعضای باند سارقان منزل توسط پلیس آگاهی استان در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار سید محمد صالحی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت از منازل توسط سرنشینان خودروهای پراید، پژو اس ال ایکس و تندر ال ۹۰ در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه باسرقت آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی، باند ۳ نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی منسجم، هر ۳ نفر متهم را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

صالحی صریح کرد: در این عملیات یک دستگاه خودروی ال ۹۰ مورد استفاده در سرقت‌ها با پلاک مسروقه توقیف که در بازرسی از آن آلات و ادوات جرم از قبیل شوکر برقی، اسپری فلفلی، ۵ جفت دستکش و… کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سارقان، اموال مسروقه شامل، مقادیری طلاجات، ۴ دستگاه تلویزیون بزرگLED، سه دستگاه لپ تاپ، یکدستگاه PS4، یک عدد دوربین دو چشمی شکاری، ۲ دستگاه دوربین عکاسی، ۲ دستگاه گوشی به همراه ۹ کارتن تلفن همراه، انواع بدلیجات،۱۶ عدد ساعت مچی، ۴۴حلقه انواع انگشتر، یکصد فشنگ جنگی و یکصد فشنگ پلاستیکی سلاح کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با بیان اینکه اعضای باند مزبور دارای سوابق متعددکیفری هستند، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۴۱ فقره از محل‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی و یکی از صحنه‌های سرقت که طی آن سارقان اقدام به ضرب و جرح مالک منزل کرده و کلیپ آن در فضای مجازی منتشرشده بود را شناسایی و بصورت مصور و مکتوب مستندسازی کردند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *