طلاب حوزه علمیه شهرستان هفتکل خواهان لغو آزمون استخدامی شرکت سیمان شدند

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کَانَ سَمِیعًا بَصِیرًا
و چون حاکم بین مردم شوید به عدالت داوری کنید. همانا خدا شما را پند نیکو می‌دهد، که خدا شنوا و بیناست.
باسلام و درود فراوان به پیشگاه باعظمت حضرت بقیه الله(عج) و درود و تحیت خاصه به روح پرفتوح امام عظیم الشان(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای(حفظه الله).
خدای را شاکریم که با گذشت بیش از ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی توطئه های دشمن مبنی بر شکستن اتحاد و یک دلی امت اسلام ناکام مانده و نقشهای ایشان نقش برآب شده است.
بحمدلله خوزستان قهرمان وخاصه شهرستانهای شهید پرور هفتکل ورامهرمز با اقوام گوناگون آینه تمام نمای این وحدت و یک رنگی است که به برکت خون شهدا این خطه بدست آمده است.
لکن این روزها که تنها امید دشمنان ما شکاف درصفوف دشمن شکن امت است عده ای جاهلانه یا عامدانه با سنگ اندازی در استخدام واشتغال جوانان هفتکلی به بهانه های واهی مانند عدم التزام به سهمیه بندی مصوب شورای اشتغال مبنی بر رعایت حق ۵۰ درصدی استخدام جوانان هفتکل در آزمون استخدامی سیمان خوزستان موجب تشویش و نکرانی خاطر خانواده شهداء و عموم امت حزب الله شده اند و فرزندان این خطه را از این سفره با برکت که درحوزه جغرافیایی این شهرستان است محروم نموده اند.
لذا ماجمعی از روحانیون و طلاب حوزه علمیه هفتکل ضمن در اعلام حمایت از مطالبات قانونی و برحق مردم شهیدپرور و انقلابی هفتکل از مسؤلان استانی و در رأس آنها نماینده معزز ولی فقیه و نیز استاندار محترم که امضای ایشان و جمعی از معاونانشان در پای مصوبه مرقوم شده ، خواهان پیگیری جهت رفع این اجحاف و ناعدالتی که دامن گیر جوان تحصیل کرده و با آتیه هفتکلی هستیم.
جوانانی که سهمشان از استخدام در کارخانه سیمان تقریبا سالانه نزدیک به صفر است.
مطالبات روشن ما دراین میان عبارتند از :
۱- ابطال آزمون استخدامی
۲- جلوگیری از استخدامی های خارج از مصوبه شورای اشتغال سال۹۶
۳- عمل به مصوبه شورای اشتغال سال۹۶ و استخدام برابر نیروهای مورد نیاز تنها از ساکنین بیکار دوشهرستان و نه شهرستان های دیگر
۴- تمامی استخدامیها (جز درشرایط خاص مانند کمبود متخصص)باید از حوزه این دو شهرستان باشد
۵- اجرای قوانین بالادستی بدون کم و کاست در سایر امور مربوط به کارخانه
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
جمعی از طلاب حوزه علمیه رسول اکرم شهرستان هفتگل
۹۹٫۰۸/۲۸

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *