آقای فرماندار خوابی یا بیدار

ای که دستت می رسد کاری بکن
پیش از آنکه کز تو نیاید هیچ کار

در حالی که طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، بنا بر تعطیلی بازار از ساعت ۱۸ در شهرهای با وضعیت قرمز بود و در رسانه های بهبهان هم این موضوع عنوان شده بود اما خبری از اجرای این مصوبه نیست حتی در حد دادن یک تذکر ساده!!! و عملا مصوبات ستاد کرونا به لطف آقایان مسئول، دستمایه شوخی مردم و بازاریان قرار گرفته است.

مدت هاست بهبهان در وضعیت قرمز قرار دارد و کرونا یکه تاز میدان شده و قربانی می گیرد اما شاهد بی عملی فرمانداری و دانشکده علوم پزشکی هستیم به نحوی که حتی اراده ای برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هم در این دو نهاد وجود ندارد.
با دیدن شرایط موجود این سوال برای شهروندان پیش می آید که اصولا در بهبهان مسئولی به فکر انجام کاری اصولی هست یا نه و آیا فرماندار از بزرگی و اهمیت مسئولیتی که بر عهده دارد آگاهی دارد؟
آقای فرماندار باور بفرمائید ویروس کویید ۱۹ سرکش تر از آن است که وقعی به جلسات بدون خروجی شما بنهد که اگر می نهاد اکنون یکه تاز میدان نبود.
آقای فرماندار متوجه باشید که کرونا با مصوبات روی کاغذمهار شدنی نیست.
حالا که وزیر کشور صراحتا گفته اختیار تعطیلی و اعمال محدودیت ها بر عهده استانداران و فرمانداران است پس مناسب با اختیارات و وظیفه خطیری که بر عهده دارید این بار فراتر از جلسات تکراری، اقدامی عملی و فوری انجام دهید تا جان و روان مردم بیش از این به خطر نیافتد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اسی یه فرماندار بیعرضه که حتی قدرت یه مانور ساده هم نداره . ملت بهبهان غرق در گرفتاری و کرونا و جناب فرماندار و نماینده و اقا زاده ها با خیال راحت تو خونه نشسته اند . بیغرت تر از مسئولان بهبهان تو کشور وجود نداره . خاک بر سرتون . بهبهان داره تو کرونا غرق میشه اما فرماندار امار رو تقسیم بر ده میکنه و میده به استانداری . خدا ازت نگذره بی شرف بی جدان