تلاش بی وقفه در جذب گندم بذری ، آرد و کود به شهرستان شوشتر

سرپرست تعاون روستایی شوشتر از تلاش در جهت جذب *۴۰۰ تن گندم بذری* ، بیش از *۲۵۰ تن کود اوره* و جذب کل ارد خام پَز و روستایی در هفته نخست شروع کاری سخن گفت

جمشیدی بیان داشت : با پیگیری های انجام شده در چند روز گذشته *۴۰۰ تن گندم بذری* ، بیش از *۲۵۰ تن کود شیمایی* از نوع اوره و جذب کل سهمیه ارد خام پز و نانوایی روستایی و توزیع آن بین سهامداران و کشاورزان منطقه و امادگی جهت خرید ذرت از کشاورزان منطقه خبر داد .

جمشیدی افزود این مهم به نوبه خود در یک سال اخیر با عنایت به محدودیتهای موجود بی سابقه و کم نظیر است .

وی همچینن با اشاره به پرداخت حقوق معوقه کارکنان شبکه تعاونی روستایی تا پایان هفته جاری اظهار نمودند انشاءالله که این روند با قدرت و تلاش بیشتر ادامه خواهد داشت .

ایشان اظهار داشت : تعاون روستایی شوشتر پتانسیل بسیار زیادی در امر خدمت رسانی دارد و انشالله بزودی شاهد استارت و پیگیری در جهت ایجاد پروژه ها و اشتغالزایی در سطح شبکه تعاون روستایی خواهیم بود که اگر این مهم تحقق پذیرد کشاورزان شهرستان شوشتر از این پروژه ها نفع بسیار زیادی خواهند برد و تعاون روستایی شوشتر به جایگاه اصلی خود خواهد رسید .

سرپرست تعاون روستایی شهرستان شوشتر از حمایتهای همه جانبه و دلسوزانه سهراب گیلانی نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در جذب نهاده ها تشکر کرد و از مهندس بنی فری مدیر کل تعاون روستایی خوزستان در خصوص نگاه ویژه به شهرستان شوشتر قدر دانی بعمل آورد .

وی در آخر به کارمندان و کارگران زحمت کِش و بی ادعای شبکه تعاون روستایی شهرستان شوشتر در جهت تلاشهای شبانه روزی و تحقق یافتن اهداف خسته نباشید گفت .

 

خبرنگار: محسن علیخانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *