مرکز تلفن ثابت انقلاب شهرستان اهواز مورد بررسی قرار گرفت/وصل فوری تلفن های قطع بدهی با پرداخت از سامانه۲۰۰۰

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی وضعیت شبکه تلفن ثابت مناطق کمپلو، انقلاب، بنی هاشم، خشایار و آهن افشار از مرکز تلفن ثابت و پرظرفیت انقلاب شهرستان اهواز بازدید کرد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۹ به منظور بررسی وضعیت شبکه تلفن ثابت مشترکان به صورت سرزده در مرکز تلفن ثابت انقلاب شهرستان اهواز حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف فنی مرکز از جمله؛ سالن دستگاه، مرکز سوییچ و…از نزدیک برجریان و نحوه پاسخ گویی و رفع مشکلات و خرابی های تلفن ثابت شهروندان قرار گرفت.
فلاح زاده در جریان این بازدید با همکاران دیدار و گفت و گو کرد و ضمن تشکر از تلاش کارکنان در رفع مشکلات شبکه ارتباطی، جهت بهبود شبکه و رفع موانع کاری و دغدغه کارکنان دستورات لازم را صادر کرد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان، توسعه شبکه ارتباطی را از اولویت های شرکت مخابرات ایران دانست و ضمن دستور تهیه لوازم فنی مورد نیاز جهت تسریع در رفع خرابی ناشی از سرقت های تجهیزات مخابراتی و تسریع در راه اندازی مجدد آنها در راستای جلب رضایت مندی شهروندان تاکید کرد.
وی همچنین از ساختمان در حال احداث مرکز سنتر همراه اول بازدید کرد واز نزدیک بر پیشرفت کاری نظارت کرد.
وصل فوری تلفن های ثابت قطع بدهی با پرداخت از سامانه ۲۰۰۰

فلاح زاده در این بازدید با تعدادی از مشترکان که به مرکز مراجعه کرده بودند به گفت وگو پرداخت.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت؛ به منظور جلو گیری از شیوع ویروس کرونا، مشتریان می توانند کلیه خدمات مخابراتی را از درگاههای ارائه دهنده خدمات مخابراتی معرفی شده از قبیل؛ کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع، سامانه های رفع خرابی ۲۰۱۱۷، اطلاعات ۱۱۸ ، سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و اپلیکیشن «مخابرات من» دریافت کنند و به منظور حفظ سلامتی خود از هرگونه مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان، سامانه اعلام بدهی و پرداخت قبض تلفن ثابت ۲۰۰۰ را یکی دیگر از در گاههای مهم مخابراتی با تنوع ویژگی دانست و گفت؛ مشترکانی که تلفن ثابت آنها به علت بدهی به صورت کامل و یا یک طرفه قطع شده باشد، می توانند با تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ از میزان صورت حساب میان دوره و پایان دوره تلفن خود مطلع شوند ونسبت به پرداخت اقدام کنند.
وی ادامه داد پرداخت بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت تلفن، یکی دیگر از ویژگی های این سامانه است که مشتریان می توانند صورت حساب دوره تلفن خود را از سامانه ۲۰۰۰ بدون شناسه های پرداخت و قبض، پرداخت کنند.
وی خاطر نشان کرد مشترکانی که تلفن های آنها به علت عدم پرداخت صورتحساب تلفن خود در موعد مقرر، یک طرفه و یا دوطرفه قطع شده باشد، با پرداخت صورت حساب بدهی خود از سامانه ۲۰۰۰ تلفن آنها فوری به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به حضور وصل می شود.
وی در پایان از تمامی مشترکان خواست تا با پرداخت به موقع صورت حساب قبوض تلفن خود، مخابرات را در صنعت ارتباطات یاری کنند.