گشایش اولین نمایشگاه «عروسک سازی ماسک های نجات بخش» در خوزستان

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اولین نمایشگاه «عروسک سازی ماسک های نجات بخش» پیش از ظهر امروز سه شنبه 27 آبان ماه 1399 در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز افتتاح شد.

به گزارش خورنا در این نمایشگاه که با تلاش انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برپا شده است ۱۱۸ اثر از اعضا کودک و نوجوان مراکز کانون استان به نمایش درآمده است.

این آثار در پورتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به آدرس khz.kpf.ir قابل بازدید بوده و علاقه مندان می توانند از ۲۷ آبان تا ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۹ از این آثار دیدن کنند.

فراخوان نمایشگاه گروهی عروسک‌سازی با عنوان ماسک‌های نجات‌بخش از سوی انجمن هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، تیرماه سال جاری منتشر شد و نوجوانان و مربیان عضو این انجمن در این رویداد هنری شرکت کردند.

گفتنی است: این نمایشگاه ویژه اعضا انجمن هنرهای نمایشی و مربیان کانون خوزستان است و شرکت کنندگان در آن با توجه به اهمیت ماسک زدن در مقابله با ویروس کرونا، عروسک‌هایی ماسک زده از جنس کاموا، پارچه، نخ و … ساختند و در این نمایشگاه گروهی شرکت کردند.