دستگیری سارق سابقه دار با ۲۲ فقره کشف در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری خورنا // فرمانده انتظامي مسجدسلیمان از دستگيري سارق سابقه دار با کشف 22 فقره انواع سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار با کشف ۲۲ فقره انواع سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مامورات تجسس کلانتری ۱۱، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۲۲ فقره انواع سرقت از قبیل؛ سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، سرقت معابر، اماکن خصوصی و موتور سیکلت در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، از شهروندان خواست: با رعایت نکات پیشگیرانه و هشدارهای پلیس از وقوع انواع سرقت پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.