سرپرست فولاد خوزستان:بازی با استقلال حکم ۶امتیاز دارد

سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازی با استقلال حکم ۶ امتیاز را دارد

 

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بازی ما مقابل استقلال حکم ۶ امتیاز را دارد و تنها تفکرمان پیروزی در این دیدار است.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا، سیدمحمد علوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط ما پیش از بازی با استقلال خوب است و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. با توجه به اینکه ما در خانه به میدان می رویم تنها به برد فکر می کنیم. استقلال تیم بزرگی است و قطعا شکست این تیم باعث ایجاد انگیزه در بین بازیکنان می شود که امیدوارم این امر محقق شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار بین فولاد و استقلال بسیار جذاب است گفت: ما در این فصل خریدهای بسیار خوبی کردیم و تمرینات مرتبی داریم همچنین از کادر فنی و مدیریت خوبی برخورداریم. در تیم ما همه چیز به خوبی در کنار هم قرار گرفته که امیدوارم بتوانیم در پایان فصل کار بزرگی انجام دهیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است گفت: پس از بازی با ذوب آهن در هفته نخست رقابت ها، بسیار خوب تمرین کردیم تا بتوانیم در مصاف با استقلال پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: ما در بازی قبل بسیار خوب بازی کردیم و می توانستیم با اختلاف چند گل پیروز میدان باشیم اما متاسفانه در یک لحظه تمرکز بازیکنانمان به هم خورد و همین موضوع باعث شد ۲ گل پشت سر هم دریافت کنیم. در ادامه بچه های ما به خودشان آمدند و بازی را مساوی کردند.

علوی گفت: انصافا ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم همچنین اواخر نیمه دوم، بازی را در اختیار گرفتیم و می توانستیم پیروز میدان شویم که این امر محقق نشد ولی در کل به یک امتیاز هم راضی هستیم و امیدوارم در بازی های خانگی بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

حال عمومی سعید آذری و ۲ بازیکن تیم خوب است

وی در خصوص شرایط جسمانی مدیرعامل این باشگاه که به بیماری کرونا مبتلا شده است افزود: آقای آذری اکنون زیر نظر پزشک تیم در حال درمان است البته حال عمومی وی خوب بوده و امیدواریم هر چه زودتر فعالیت خود در باشگاه را از سر گیرد.

سرپرست تیم فولاد در خصوص ۲ بازیکن ملی پوش این تیم که کرونا گرفته اند گفت: مجتبی نجاریان و ساسان انصاری ۲ بازیکن تیم اکنون در قرنطینه هستند اگرچه آنها علائم خاصی ندارند و حتی می توانند تمرین کنند اما چون از ناقل بودنشان اطلاعی نداریم، آنها را از تیم جدا کردیم تا بهبود یابند.

وی بیان کرد: باشگاه فولاد خوزستان علاوه بر ایفمارک، به صورت جداگانه هر مدت یکبار از بازیکنان تست کرونا می گیرد تاسلامت آنها و خانواده هایشان به خطر نیفتد.

علوی در خصوص شرایط جسمانی کاپیتان این تیم گفت: ایوب والی روز گذشته تمرینات سبک را آغاز کرد و تا چند روز دیگر به همراه تیم تمرینات سنگین را شروع می کند که امیدواریم هر چه زودتر به اوج برگردد.

تیم فولاد خوزستان روز جمعه ۳۰ آبان ماه در هفته دوم مسابقات لیگ برتر میزبان تیم استقلال در اهواز است.