اهواز میزبان اردو تیمی ملی کبدی بانوان شد

اهواز میزبان اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشور شد

 

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی کشورمان در بخش بانوان با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون در اهواز برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری خورنا، کمال سعدی آل کثیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق هماهنگی‌ها دومین اردوی تیم ملی کبدی کشور در بخش بانوان، امسال به مدت یک هفته در اهواز برگزار می ‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و کشور برای تعیین زمان این اردو منتظر تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. این اردو با حضور نفرات برتر کشور برگزار می‌شود و افراد دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود را انجام خواهند داد.

رییس هیات کبدی خوزستان عنوان کرد: با پیگیری هایی که انجام دادیم قرار است میزبان اردوی تیم ملی کبدی آقایان در شهرستان بندر امام خمینی باشیم. اداره ورزش و جوانان این شهرستان با این موضوع موافقت کرده و در خصوص مکان و هزینه های این اردو در حال رایزنی با شرکت های پتروشیمی موجود در این منطقه هستیم که به احتمال فراوان این موضوع محقق می شود.

وی به حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پنج ورزشکار استان به نام های فرزاد رسایی‌کیا، مجتبی رستمی، رضا میرباقری، خالده سیاحی و الهه بهمنی در اردوی تیم ملی هستند. قطعا برگزاری اردو در اهواز موجب می شود تا نفرات بیشتری از استان در تیم ملی داشته باشیم.

سعدی آل کثیر ادامه داد: کبدی خوزستان سال گذشته در برگزاری مسابقات کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشت و به جرات می‌توان گفت جزو سه استان برتر کشور بودیم.

وی به افتتاح ۲ خانه کبدی در مناطق استان اشاره کرد و گفت: ۲ تخته تاتامی به مناطقی همچون سربندر و باوی اهدا کردیم و قرار است خانه کبدی در این ۲ شهرستان افتتاح شود. همچنین به دنبال فعال کردن رشته کبدی در شهرستان های کارون و شوشتر هستیم و در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *