تفاهم نامه ساخت بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب شوشتر امضا شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت : تفاهم نامه مشارکت خیرین در ساخت بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ، صبح امروز امضا شد و روند اجرایی این پروژه درمانی به زودی شروع می شود.

دکتر مجتبی کلانتر با اعلام این خبر گفت : احداث بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب در راستای تکمیل چرخه درمان در شهرستان انجام می شود و یکی از دستاوردهای دیدار اخیر با دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.

وی افزود: پیرو جلسه ای که هفته گذشته در دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، امروز تفاهم نامه مشارکت برای احداث این بخش با حضور آقایان خادم و کجبافی نمایندگان خَیِّر و مجمع خیرین سلامت و همچنین پیمانکار و ناظر پروژه به امضا رسید

دکتر کلانتر تصریح کرد: مفتخر به همراهی خیرین عزیز در این زمینه هستیم . طی توافق انجام شده ، ساختمان این بخش با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و با مشارکت مجمع خیرین سلامت احداث می شود و بر اساس قول مساعد دکتر نمکی، دستگاه آنژیوگرافی از محل اعتبارات وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت : اهواز و دزفول تنها شهرستان های خوزستان هستند که دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب می باشند .

با بهره برداری این بخش ، علاوه بر همشهریان عزیز ، مردم شریف شهرستان های همجوار نیز از خدمات مربوطه برخوردار می شوند.

دکتر کلانتر عنوان کرد : آنژیوگرافی و جراحی قلب یک فرایند تشخیصی و درمانی است و با راه اندازی این بخش، زمینه حضور پزشکان متخصص قلب در شهرستان ، بیش از پیش فراهم می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *