از سوی سازمان انتقال خون مسجدسلیمان اعلام شد:

نیاز به تمام گروه‌های خونی/ درخواست از همشهریان برای اهدای خون

مسئول  سازمان انتقال خون مسجدسلیمان از همشهریان مسجدسلیمان خواست برای جلوگیری از بروز کاهش ذخایر خونی در شهرستان ، نسبت به اهدای خون برای بیماران همت کنند.

مسئول  سازمان انتقال خون مسجدسلیمان در گفتگو با خبرگزاری خورنا // از هموطنان خواست برای جلوگیری از بروز کاهش ذخایر خونی در شهرستان ، نسبت به اهدای خون برای بیماران همت کنند.

الهام رحیمیان گفت: سرمای پاییزی و بارش‌ها در حالی آغاز شده که همشهریان ما به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرنطینه و کاهش تردد قرار دارند، این در حالی است که نیاز به خون دائمی است و کاهش آمار اهدای خون سبب اُفت ذخایر خون و فرآورده‌های خونی می‌شود.

الهام رحیمیان با بیان اینکه تنها راه کمک به بیماران صعب‌العلاج و جراحی‌ها، بیماران هموفیلی و تالاسمی و زنان بارداری که حین زایمان نیاز به خون دارند، اهدای خون است، گفت: برای اطمینان خاطر شهروندان از سلامت و ایمنی محیط مراکز اهدای خون تمام موارد استاندارد در مراکز انتقال خون برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا رعایت می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی برای اهداکنندگان وجود ندارد ضمن اینکه هنوز هیچ مورد ابتلا به کرونا از طریق خون و فرآورده‌های آن ثبت نشده است.
رحیمیان ، از هموطنان بالای ۱۸ سال و کمتر از ۶۰ سال که حداقل وزن آن‌ها ۵۰ کیلوگرم باشد، درخواست کرد برای کمک به بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی در روز‌های سرد و کرونایی، به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.