پدر شهیدان قبادی دیدار حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست

خورنا| هدایت اله ترحم: رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت؛ حاج محمد صادق قبادی پدر شهیدان بهمن و بهزاد قبادی روز چهارشنبه ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۹ در سن ۹۳ سالگی در شهرستان شیراز دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
وی افزود؛ بهمن قبادی را باید قافله سالار شهدای مخابرات نامید. او ۲۹ روز پس از منصوب شدنش به عنوان مدیر مخابرات آبادان در سال ۱۳۶۲ در حین انجام وظیفه به شهادت رسید.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت؛ شهید بهمن قبادی به عنوان شهید شاخص وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است و برادر شهیدش بهراد قبادی هم در سال ۱۳۶۵ در زمان شهادت، قائم مقام تخریب قرارگاه خاتم بود.
وی هم چنین بیان داشت؛ مخابرات منطقه خوزستان این افتخار را دارد که ۲۲ شهید والا مقام را در راه دفاع از وطن و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
وی در پایان فقدان تأثر بار مرحوم مغفور حاج صادق قبادی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و خانواده محترم قبادی و همکاران عرصه ارتباطات تسلیت گفت و از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت کرد.