مسئولین شهرستان دزفول درخصوص باغ ویلا ها تصمیم گیری کنند

 

به گزارش خورنا سرهنگ گراوندی با اشاره به معضل رشد باغ ویلاها و مساله تامین امنیت آنها گفت: لازم است مسوولان شهرستان برای وضعیت باغ‌ویلاها تصمیم‌گیری کنند تا نیروی انتظامی نیز تکلیف خود را بداند.

وی با بیان اینکه اکنون باغ‌ویلاهای زیادی در سطح شهرستان دزفول احداث شده است، افزود: اغلب اراضی کشاورزی به چندین باغ‌ویلا تبدیل شده‌اند و ماموران انتظامی با توجه به حصارکشی‌های صورت گرفته برای ورود نیازمند دستور قضایی هستند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به نظارت نیروی انتظامی بر باغ‌ویلاها بیان کرد: گاه در این باغ‌ویلاها جرم یا تخلفی صورت می‌گیرد یا مراسم عروسی، جشن و برگزاری می‌شود که نیروی انتظامی با توجه به دستورالعمل‌های کرونا برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه برای جمع آوری سلاح غیرمجاز و مهمات برنامه جدی داریم، اظهارداشت: نیروی انتظامی هر ماه طرح‌های مختلفی برای جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز دارد.

سرهنگ گراوندی همچنین درخصوص شماره گذاری خودروها در شهرستان دزفول گفت: متاسفانه برخی افراد از شب در محل شماره گذاری حاضر می‌شوند تا صبح کارشناس مربوطه بیاید و کار آنها را انجام دهد.

وی افزود: هر تعداد خودرو در روز به محل شماره گذاری مراجعه کند همکاران راهور کار آنها را انجام می‌دهند لذا نیازی نیست شهروندان از شب به محل مراجعه کنند.