رئیس مجمع نمایندگان خوزستان عنوان کرد:

انتقال آب چندش آورترین کلمه در بین مردم خوزستان/ نام قرارگاه خاتم نباید در کنار بحث انتقال آب دیده شود

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: امروز چندش آور ترین کلمه در بین مردم خوزستان موضوع انتقال آب است و به هیچ عنوان شایسته نیست که نام قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار فکر انتقال آب و نیز تصمیمات غیر کارشناسی، ناعادلانه و غیر منطقی شورای عالی آب کشور دیده شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سید کریم حسینی امروز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۹۹ در آیین کلنگ زنی طرح جامع فاضلاب اهواز و شهرستان کارون گفت: از قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان متولی اصلی این کار تقاضا داریم که اجرای پروژه فاضلاب اهواز و کارون را تا انتها انجام داده و از سپردن آن به پیمانکاران دست دوم و سوم خودداری کند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که ممکن است پروژه فاضلاب اهواز و ‌کارون را در آینده با موانع‌ متعددی در زمینه تامین اعتبار و ‌تخصیص بودجه مواجه کند لذا از قرارگاه خاتم الانبیاء می‌خواهیم نگاه پیمانکاری به این پروژه نداشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ضمن به اشاره به بحث انتقال آب از سرشاخه‌های استان گفت: امروز چندش آور ترین کلمه در بین مردم خوزستان انتقال آب است و به هیچ عنوان شایسته نیست که نام قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار فکر انتقال آب و نیز تصمیمات غیر کارشناسی، ناعادلانه و غیر منطقی شورای عالی آب کشور دیده شود.

حسینی در پایان یادآوری کرد: از قرارگاه خاتم الانبیاء انتظار داریم که در اینگونه قراردادهای انتقال آب به صورت شفاف و صریح اعلام کند که هیچگونه نقش اجرایی در پیمانکاری آنها ندارد و در آینده نیز نخواهد داشت.