با برگزارکنندگان عروسی برخورد می‌شود/ شهروندان موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

خورنا – فرزادشعبانی

به گزارش خبرگزاری خورنا دکتر جمشیدی نسب مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر از برخورد با عوامل برگزار کننده عروسی در شهرستان خبر داد.

جمشیدی نسب پس از بیان این خبر به وضعیت هشدار کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به شیوع شدید ویروس کرونا و افزایش تعداد قربانیان در کشور، شهرستان رامشیر نیز از این وضعیت مستثنی نبوده و مانند کل کشور درگیر این ویروس شوم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر در راستای مقابله با بیماری کرونا افزود: به منظور کاهش و قطع زنجیره ی ابتلا به کرونا شهروندان موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند در غیر اینصورت رهایی از کرونا ناممکن خواهد بود.

دکتر جمشیدی در ادامه اظهار کرد: برگزاری عروسی و تجمعات یکی از مصادیق بارز تهدید علیه بهداشت مطابق با مصوبات ملی کرونا است و بنا به نظر اکثر کارشناسان و متخصصان بهداشت عامل اصلی ابتلا و مرگ و میر بیماری کرونا، برگزاری مراسم عروسی است.

وی در پایان پیرو مصوبات ملی ستاد مقابله با کرونا و تاکید جدی شورای تامین شهرستان هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه تجمع و مراسمات به ویژه عروسی با برگزار کننده و اشخاص خاطی برخورد خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *