نماینده شوشتر و گتوند مطرح کرد :

بایدن و ترامپ دو روی یک سکه اند و دلخوش کردن به آنها خ

مسئولین فارغ از نتیجه انتخابات آمریکا به ظرفیت های داخلی کشور توجه کنند / بایدن و ترامپ دو روی یک سکه اند و دلخوش کردن به آنها خطاست

به گزارش خورنا به نقل از پایگاه خبری آراس (صبحانه پرس) ، شوشان و خبرآنلاین سهراب گیلانی گفت : جمهوری خواهان و دموکرات ها آزمایش خود را پس داده اند و رفتارهای خصمانه آنها در طول انقلاب ثابت کرده که دو روی یک سکه اند . برخی دلخوش به تعامل متفاوت آقای بایدن نباشند و تصور نکنند که اگر او رئیس جمهور شود، دروازه سبز به روی ایرانیان باز می کند .

نماینده شوشتر و گتوند در گفتگو با صبحانه پرس و با بیان اینکه تجربه تاریخی نشان داده است که آمریکا با جمهوری اسلامی مخالف است اظهار داشت : در طول انقلاب ، هم جمهوری خواهان بر سر کار آمده اند و هم دولت های دموکرات را تجربه کرده ایم . هر دو رفتاری خصمانه داشته اند و با روش خود به تقابل با ایران پرداخته اند .

عضو مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد : تفاوت زیادی بین آقای بایدن و آقای ترامپ نیست. شاید تنها تفاوت رئیس جمهوری فعلی آمریکا با روسای جمهور پیشین رفتار غیر سیاسی او باشد که واقعیت چهره آمریکا را پس از چهل سال به ایرانیان نشان داد .

سهراب گیلانی حمایت از صدام در جنگ تحمیلی ، بلوکه کردن اموال ایران و تحریم های ظالمانه را از مصادیق رفتار خصمانه آمریکا دانست که از سوی دولت های دموکرات و جمهوری خواه اعمال شده اند و تاکید کرد: در هیچ شرایطی نباید به آمریکایی ها اعتماد کرد .

تجربه نشان داده است که در هر حوزه ای که ضعف داشته باشیم آمریکایی ها ورود می کنند .

نماینده شوشتر و گتوند گفت : مسئولین به تغییر رییس جمهور آمریکا توجه نکنند و باید به ظرفیت های کم نظیری که در استانهای مختلف وجود دارد تکیه کنند .

می توان با توجه ویژه به بخش خصوصی و پرداخت تسهیلات حمایتی ، زمینه اعتماد سرمایه گذاران را فراهم کرد که با ریسک پذیری بیشتری به عرصه صنعت و … وارد شوند .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش عمده تحریم ها به دلیل وابستگی به نفت است عنوان کرد: می بایست با نگاه به تامین نیازهای کشور، واردات را به حداقل برسانیم و با تکیه بر صادرات و خارج کردن کشور از وابستگی به نفت ، بخش مهمی از تحریم ها را بی اثر کنیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *