امام جمعه شهر چمران: مشکل روشنایی جاده چمران به بندر ماهشهر سریع‌تر حل شود/ مسئولان با شانه خالی کردن از وظایف خود با جان مردم بازی نکنند

امام جمعه شهر چمران گفت: مشکل روشنایی جاده شهر چمران به بندر ماهشهر باید هرچه سریع‌تر حل شود. برخی مسئولان با شانه خالی کردن از وظایف خود با جان مردم بازی نکنند.

ه گزارش خبرگزاری خورنا حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: مسئولان کشور باید نگاهشان به ظرفیت و توان داخلی کشور باشد. این خواسته مقام معظم رهبری از مسئولان است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های عظیم کشور وجود صنعت پتروشیمی است که نباید مواد آن به صورت خام فروخته شود و باید صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در منطقه راه‌اندازی شود و از ارزش افزوده آن بهره برد، چرا که این موضوع می‌تواند در کاهش آمار بیکاران منطقه و ارزآوری برای کشور نقش بسزایی ایفا کند.

خطیب جمعه شهر چمران تصریح کرد: نظریه در کنار هر شرکت پتروشیمی یک شرکت صنایع پائین دستی باید در بندر ماهشهر اجرایی شود. چرا که امروز بزرگ‌ترین خواسته جوانان بندر ماهشهر کار است و اگر معضل بیکاری مرتفع شود عمده مشکلات جوانان حل خواهد شد.

عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها به مشکل روشنایی جاده شهر چمران به بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: داستان روشنایی این جاده چه زمانی به سرانجام می‌رسد و مشکل آن مرتفع می‌شود؟ برخی مسئولان با شانه خالی کردن از وظایف خود با جان مردم بازی نکنند.

وی در پایان اضافه کرد: مسئولان پیش از اینکه اتفاقی برای مردم بیفتد مشکل را رفع کنند چرا که این جاده تاریک و هر لحظه ممکن است حادثه ناگواری رخ دهد، امیدوارم گوش شنوایی وجود داشته باشد و هرچه سریع‌تر برای رفع این مشکل اقدامی صورت بگیرد.