فعالیت های عمرانی شهرداری گُل گیر در ماههای اخیر با واکنش مثبت شهروندان و رضایت‌مندی آنان همراه شده است

به گزارش خورنا جمعی از شهروندان گُل گیر به نمایندگی از مردم این شهر با حضور در دفتر شهردار از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته اخیر در حوزه عمران و آبادانی گل گیر تقدیر کردند.

شهروندان گل گیر که پلاکارد تقدیر و تشکر از شهردار را با خود بهمراه داشتند ضمن اعلام رضایت از اقدامات صورت گرفته در خصوص آسفالت کلیه معابر و محلات ، سنگ فرش خیابانها ، صدور پروانه های ساختمانی ، احداث میدان آب درمانی گل گیر و سایر پروژه هایی که با هدف رفاه و آسایش مردم در حال انجام است ، از مهندس سلیمان آقابیگی شهردار و کارکنان زحمتکش و پر تلاش شهرداری گل گیر تقدیر نمودند.

شهردار گل گیر در این دیدار رضایتمندی مردم و توسعه عمرانی این شهر را از اهداف اصلی شهرداری برشمرد و از شهروندان خواست در پیشبرد و انجام امور شهری با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند و مدیران شهری را در خدمات رسانی بهتر یاری رسانند.

سلیمان آقابیگی ادامه داد : قدرشناسی و اعلام رضایت شهروندان از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری گل گیر باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف جهت خدمت بیشتر به مردم این منطقه خواهد بود و ما با تمام توان در مسیر عمران و آبادانی این شهر حرکت خواهیم کرد.