نماینده آبادان: روند تکمیل پروژه اتوبان آبادان ـ ماهشهر بسیار کند است

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ۱۲ کیلومتر باقیمانده پروژه اتوبان آبادان ـ ماهشهر که مقرر شده تا ۲۲ بهمن امسال افتتاح شود همچنان روند کندی در پیش داشته و بعید است در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: هر سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص اتوبان آبادان ـ ماهشهر به مذاکره نشستند که تصمیمات مهمی در این باره اتخاذ شد.

وی افزود: بر اساس این صورتجلسه مقرر شد که تا پانزدهم آذرماه سال جاری ۱۵ کیلومتر از سه راه شادگان به آبادان آسفالت و آماده بهره‌برداری شود که البته این امر با ۱۵ روز تاخیر محقق شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین قرار بود ۱۵ کیلومتر بعدی تا پانزدهم دی ماه سال جاری در مدار ترافیک قرار بگیرد که این موضوع نیز با دو هفته تاخیر انجام و اجرایی شد.

وی اضافه کرد: اما ۱۲ کیلومتر باقیمانده که مقرر شده تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری افتتاح شود همچنان روند کندی در پیش داشته و بعید است در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

انصاری خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز بسیار ضروری‌ است که هر چه سریع‌تر و طبق موعد مقرر نسبت به تحقق و تکمیل پروژه اتوبان جاده آبادان ـ ماهشهر اقدام شود.

وی با بیان اینکه هر ساله مهمانان و مسافران همچنین زوار زیادی از اقصی نقاط کشور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی استان خوزستان به ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر به سمت جنوب کشور رهسپار می‌شوند، گفت: مشکل تردد مسافران نوروزی به این منطقه تا بهمن ماه سال جاری باید حل شود تا بیش از این شاهد تصادف و حادثه‌های ناگوارتری در این جاده نباشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *