پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان اندیمشک‌ به مناسب روز دانش آموز

خورنا_ پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان اندیمشک‌ به مناسب روز دانش آموز

بسم الله الرحمن‌الرحیم

۱۳ آبان، روز تجلی آزادگی،شجاعت و غیرت ملت انقلابی ایران است. (( مقام معظم رهبری))

تقارن روز دانش آموز با میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام(ص) و هفته وحدت را به ملت شریف ایران بخصوص جامعه بزرگ فرهنگیان تبریک عرض می نماییم.

یوم الله ۱۳ آبان یادآور ایثار و جانفشانی دانش آموزان رشید ایران اسلامی است.روزی که به نام دانش آموز نام گذاری گردید تا رشادت های دانش آموزان مکتب خمینی کبیر(ره) در سال ۵۷ در تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار درسی فراموش نشدنی برای تمامی دانش آموزان سراسر گیتی باشد تا تفکر ضد امپریالیستی خود را از دوران مدرسه پرورش دهند و به مبارزه بی امان با استعمارگران ملت های ضعیف جهان بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

پیام این روز،عزت، ایستادگی و مبارزه علیه مستکبران عالم است تا هرگز در مقابل ظلم سر خم نکنند و مستحکم و استوار در مقابل ظالمان عالم بایستند و فریادرس مظلومان باشند.

۱۳ آبان روزی است که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند. ایران در سیزدهم ابان ماه درخشید و هر یک از پرتو نور این درخشش یک نوجوان دانش آموز بود.این درخشش ادامه دارد و به فراموشی نخواهد گرایید.

هر چند ایام کرونایی و شرایط خاص این روزهای جهان برپایی راهپیمایی عظیم این روز را از ملت مسلمان ایران سلب نموده است اما با تمام ابزار های موجود می توان فریاد آزادی خواهی و حق طلبی ملت ایران را در روز هایی که مقارن با انتخابات ریاست جمهور آمریکا شده است به گوش جهانیان رساند که برای ملت های آزادیخواه ، جمهوری خواه و دموکرات فرقی ندارد و دکترین کشور های استعمارگر با تغییر دولت ها عوض نمی شود و به جای دل خوش کردن به کشور های خارجی،باید با تکیه بر توان دانش داخلی مشکلات کشور خود را حل نماییم.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان چشمه ای جوشان در تربیت معلمان فرهیخته، متعهد و متخصص نقش به سزایی در انتقال فرهنگ غنی و اصیل ایرانی اسلامی به فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم دارد.
لذا پرسنل دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان، همنوا با ملت شریف ایران و به زعم تمام کاستی ها و کمبود هایی که این روزها به واسطه تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و البته کم کاری برخی مسئولین داخلی گریبانگر ملت ایران شده است فریاد عزت، استقلال و آزادی خود را به گوش جهانیان می رسانیم و با تمام ظرفیت های موجود در گرامیداشت این روز بزرگ گام بر می داریم.

والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته

دکتر مرید نیازی
مدیر دانشگاه فرهنگیان اندیمشک

 

انتهای پیام/