اخطار جدی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان به متخلفان دستورات بهداشتی ستاد کرونای شهرستان در اصناف و ادارات

به گزارش خورنا متن اخطاریه دکتر داود رئیسی به شرح ذیل میباشد ؛

متاسفانه در اکثر مغازه ها و فروشگاههای هندیجان شاهد استفاده کم رنگ از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی هم از طرف خریدار و هم از طرف فروشنده هستیم .مسوولیت و ضرورت استفاده از ماسک برای فروشنده و خریدار ، حفظ فاصله اجتماعی و گند زدایی پیوسته برعهده صاحب فروشگاه میباشد و درصورتی که این دستورالعمل ها رعایت نشود ، با برخورد جدی قانون ، آن فروشگاه فورا پلمب خواهد شد .

در مورد ادارت نیز ضروری است مدیران محترم ادارات شهرستان، ورودی ها را کاملا کنترل و اجازه حضور افراد بدون ماسک را ندهند. درصورتی که همچنان شاهد رعایت نشدن دستورالعملهای مقابله با کرونا و دستورات ستاد مقابله با کرونای شهرستان در ادارات و اصناف مختلف شهرستان باشیم ، قطعا متخلفان با برخورد جدی ستاد کرونای شهرستان مواجه خواهند شد و و بدون هیچ اغماضی ، دستور پلمب آن اداره یا آن فروشگاه را صادر خواهیم کرد.

از مردم شریف هندیجان نیز می خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که مهم ترین اصل در پیشگیری و کنترل این ویروس ناشناخته است، در حفظ جان خود و دیگر عزیزان‌شان بیش از گذشته تلاش کنند. اگر مغازه یا فروشگاهی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، مردم میتوانند این موضوع را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند تا موضوع به صورت ویژه و فوری توسط مسئولان بهداشت پیگیری شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی انجام شود.

حجم کار در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بسیار بالاست. از همشهریان عزیز خواهش می‌کنم در منزل بمانند و تنها در مواقع ضروری با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی از منزل خارج شوند.»

دکتر داود رئیسی