ممنوعیت مراسم عروسی و ختم تا اطلاع ثانوی در هندیجان / آرامستان ها تعطیل هستند

رئیس دادگستری هندیجان با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم‌های عروسی و ختم تا اطلاع ثانوی در شهرستان گفت: شهروندان از حضور تجمع‌ها و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

به گزارش خورنا سید محمود هاشمی رئیس دادگستری هندیجان گفت: باتوجه به شیوع بیش از پیش بیماری کرونا، براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ختم تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او با بیان اینکه جلوگیری برگزاری مراسم‌ها با هدف کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس و فاصله‌گذاری اجتماعی اجرا می‌شود، افزود: شهروندان باید از حضور در اماکن پرتردد و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

هاشمی بیان داشت: از جوانان و نوجوانان هندیجان خواهشمندیم از تجمع در پارک ها، کافه ها، رستوران‌ها و سایر اماکن عمومی که احتمال شیوع بیماری در آن‌ها جدی است، خودداری کرده و سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و هنگام حضور در اجتماع از ماسک استفاده کنند.

رئیس دادگستری هندیجان تصریح کرد: براساس مصوبات ستاد مقابله کرونا، آرامستان‌های هندیجان شمالی و جنوبی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و نیرو‌های نظامی و انتظامی در محل‌های مذکور حضور دارند، به همین منظور از شهروندان خواهشمندیم از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *