پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی رامشیر

خورنا: مدیر جهاد کشاورزی رامشیر گفت: تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان رامشیر پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامشیر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان خوزستان، مصطفی هنرمندیان اظهار داشت: اعتبار مصوب برای طرح‌های توسعه کشاورزی در شهرستان ۳۴ میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال است که تاکنون برای ۵۵ طرح ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و ۱۸۳ هزار ریال پرداخت شده است.

وی افزود: از تعداد ۹۷ طرح به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۲۰۲ میلیون ریال، ۲۶ طرح به مبلغ ۶ میلیارد و ۹۴۶ میلیون ریال حذف و ۷۱ طرح باقیمانده است که از این تعداد ۵۵ طرح موفق به دریافت وام شده و ۱۶ طرح باقیمانده به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال به مرحله دوم بخش کشاورزی معرفی خواهند شد.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های امور دام، مکانیزاسیون، آب و خاک، دامپزشکی، کمیته امداد و بهزیستی است که شامل پرواربندی گوساله،خرید ۲۴ دستگاه تراکتور، اجرای آبیاری تحت فشار در سطح ۱۱۲ هکتار و خرید خودرو یخچال‌دار است.

مدیر جهاد کشاورزی رامشیر در پایان خاطرنشان کرد: از بین طرح‌های مصوب، طرح‌های کمیته امداد، بهزیستی، آب و خاک و مکانیزاسیون ۱۰۰ درصد به بهره‌برداری رسیده‌اند و مابقی طرح‌ها در مرحله دوم بخش کشاورزی معرفی خواهند شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *