۵۰ تن روغن برای تنظیم بازار در دزفول توزیع شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول از توزیع ۵۰ تن روغن در این شهرستان خبر داد و گفت: برای تنظیم بازار و رفع نیاز شهروندان درخواست ۱۰۰ تن دیگر برای دزفول داده شده که به محض تایید و ورود در شهرستان توزیع می‌شود.

محمد غلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول با اشاره به همکاری خوب شرکت روغن گلستان در تامین روغن مورد نیاز این شهرستان افزود: روغن خوراکی یکی از مهمترین اقلام مصرفی در سبد هر خانوار است لذا از هیچ تلاشی برای تامین نیاز شهرستان به این کالا دریغ نمی‌شود.

وی ادامه داد: فهرست توزیع کنندگان روغن در سطح شهرستان تهیه شده و بررسی و کنترل لازم درزمینه توزیع این کالا به صورت دقیق در حال انجام است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول خواستار پرهیز شهروندان از رفتار هیجانی در مورد روغن شد و گفت: مشکل تولید و توزیع روغن با تامین مواد اولیه کارخانه‌ها برطرف می‌شود.

وی افزود: کشت دانه‌های روغنی نیز طبق اعلام مسوولان مربوطه ۴۰ درصد بیش از سال گذشته بوده و امید است با برداشت این محصول و بازرسی‌های صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قیمت‌ها کنترل شوند.

غلامی از شهروندان خواست موارد گرانفروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

منصور عطارزاده نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول نیز با بیان اینکه قیمت روغن به صورت قانونی تغییر نکرده ولی در بازار بالاتر از نرخ به فروش می‌رسد، افزود: متاسفانه برخی از فروشگاه‌ها علاوه بر افزایش قیمت، همراه با روغن اقدام به فروش اجباری برخی کالاها به مصرف کنندگان می‌کنند که این کار غیرقانونی است و با آنها برخورد جدی می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول در ادامه درخصوص توزیع برنج در این شهرستان گفت: ۲۰ تن برنج نیز در ۲ ماه اخیر با توجه به نیاز مردم در ۲۴ نقطه شهرستان توزیع شده است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *