پروژه‌ها اولویت‌دار باشد تا مردم شاهد تحول و جبران عقب‌ماندگی شهرستان باشند

امام جمعه شهر چمران گفت: باید پروژه‌هایی در شهرستان بندر ماهشهر اجرا شود که مشکلی از مشکلات منطقه را حل کند. پروژه‌ها اولویت‌دار باشد تا مردم شاهد تحول و جبران عقب ماندگی شهرستان باشند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: جنایت اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را به شدت محکوم کرده و حامیان آنها را در این جنایت شریک می‌دانیم.

وی با تبریک فرا رسیدن ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت ختم الرسل حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت، افزود: همه مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی در مقابل این جنایت بایستند. همه مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان بدانند که پیامبر اکرم در دل همه مسلمان جای دارد ، و این کارها فقط از خباثت آنها پرده برمی‌دارد.

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اگر امروز متاسفانه شاهد این چنین گستاخی‌هایی از سوی مستکبران غربی به ساحت مقدس پیامبر هستیم نتیجه تفرقه میان مسلمانان است و هفته وحدت فرصت مناسبی است که مسلمانان بر اساس مشترکات فراوانی که دارند متحدتر در مقابل دشمنان اسلام بایستند و این خواسته ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای است.

عبادی در ادامه با گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری و همچنین روز دانش‌آموز، گفت: امام از این حادثه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند که این نشان از اهمیت این اتفاق در تثبیت انقلاب اسلامی است. چرا که هیمنه آمریکا در جهان شکسته شد و این حادثه در جهان بی نظیر بود.

وی در فراز پایانی خطبه‌ها از تلاش‌های شرکت عملیات غیر صنعتی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد و متذکر شد: امیدوارم با جدیت پروژه‌های بیشتری در مناطق محروم به ویژه در شهر شهید چمران اجرا شود و دل این مردم محروم و مظلوم را شاد کنند. باید پروژه‌هایی اجرا شود که مشکلی از مشکلات منطقه را حل کند و اولویت‌دار باشد تا مردم شاهد تحول و جبران عقب‌ماندگی شهرستان بندر ماهشهر باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *