با پیگیری خورنا ۴ بازیکن بومی به تیم شهرداری بندرماهشهر پیوستند/ سرمربی تیم به دنبال حاشیه سازی

پس از انتشار خبر خورنا، تیم شهرداری بندرماهشهر با ۴ بازیکن بااستعداد و توانمند بومی جهت تیم بزرگسالان قرارداد انعقاد کرد

پیرو قرارداد‌های تیم شهرداری بندرماهشهر با بازیکنان غیربومی، خبرگزاری خورنا با انتشار خبری از رویه‌ تیم شهرداری بندرماهشهر انتقاد کرد و خواستار استفاده از جوانان با استعداد شهرستان بندرماهشهر شد.

پس از انتشار خبر خورنا، تیم شهرداری بندرماهشهر با ۴ بازیکن بااستعداد و توانمند بومی جهت تیم بزرگسالان قرارداد انعقاد کرد.

اما ظاهراً این انتقاد خورنا و قرارداد با بازیکنان بومی به مذاق سرمربی این تیم خوشایند نبوده و به اتهام نشر اکاذیب، افترا و… از این خبرگزاری شکایت کرده است.

مربی که می‌بایست با عملکرد صحیح و سنجیده خود به دنبال حمایت رسانه‌ها و شهروندان از این تیم باشد با شکایت از رسانه‌ها در بدو شروع کار بدنبال بستن دهان منتقدین است.

انتظار می‌رود شهردار و اعضای شورای شهر بندرماهشهر با ورود جدی به مسائل مالی، پیگیر نحوه هزینه کرد تیم شوند تا دارایی های شهر و شهرداری حیف و میل نشود.

خبرگزاری خورنا رسالت خود می‌داند با رصد دقیق مسائل مختلف مانع اجحاف به حقوق بومیان و حیف و میل بیت المال در سراسر استان خوزستان شود.