۲ دستگاه آمبولانس به مناطق محروم سردشت و شهیون دزفول اهدا شد

 

به گزارش خورنا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز پنجشنبه در حاشیه ارسال این آمبولانس‌ها گفت: با توجه به استقلال شهرستان دزفول و لزوم تمرکز خدمات دهی بهداشتی و درمانی به شهرستان، امروز در نخستین گام ۲ دستگاه آمبولانس فوق پیشرفته به مجموعه ناوگان امداد و نجات بهداشتی دزفول اضافه شد.
علی فرهمندپور افزود: یکی از این آمبولانس‌ها در بخش سردشت و یکی در بخش شهیون مستقر می‌شود تا از این پس عملیات امداد و نجات همشهریان در حوزه شهرستان با کیفیت بهتر و سرعت بالاتر انجام شود.
وی ادامه داد: عملیات امداد هوایی بدلیل برخی مشکلات متوقف شده بود که با پیگیری‌هایی انجام شده این مشکلات برطرف و از امروز عملیات امداد هوایی با تمرکز شهرستان دزفول در مناطق سخت گذر به ویژه احمدفداله برقرار خواهد شد.
علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز گفت: با مساعدت فرماندار ویژه دزفول، نیروی انتظامی و پلیس راهور این ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر دیزلی ۳۱۵ شرقی بلند مجهز به ناوگان اورژانس ۱۱۵ اضافه شد.
سید محمد محمودی نژاد رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ دزفول نیز اظهارداشت:  اعتبار هزینه شده برای هر یک از این آمبولانس‌ها ۳۰ میلیارد ریال است.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *