کلاهبردارن ۲میلیاردی احشام در شهرستان هفتکل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل سرهنگ ابراهیم خوبان از دستگیری کلاهبردارن ۲ میلیارد احشام خبر داد.
وی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان هفتکل در پی شکایت تعدادی از اهالی این شهرستان مبنی بر کلاهبرداری از طریق خرید احشام توسط یک نفر به هویت معلوم در سطح  این شهرستان و روستاهای تابعه، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: با تشکیل تیم‌ ویژه‌ای به طور محسوس و نامحسوس تحقیقات در این زمینه به صورت میدانی آغاز و پس از چند روز فعالیت، شناسایی و عملیات دستگیری متهمان آغاز شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل افزود: پلیسی در ادامه تحقیقات دریافت متهمان شناسایی شده از سطح شهرستان خارج و در شهرستانهای اطراف فعالیت دارد.
وی تاکید کرد: با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی ماموران پرونده اعزام و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند.سرهنگ خوبان افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان، عملیات دستگیری انها آغاز و ماموران موفق شدند متهمان را دستگیر و به  پلیس آگاهی شهرستان هفتکل منتقل کنند.
وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در مواجهه با مستندات پرونده لب به اعتراف گشود و به ۲میلیارد  کلاهبرداری از طریق خریدو فروش احشام  اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل تصریح کرد: در این راستا متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد که روانه زندان شدند
وی با اعلام  اینکه از شهروندان خواسته در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعا پلیس را در جریان قرار داده و پلیس نیز خود را ملزم به مبارزه قاطع با ناامنی و جرایم کرده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *