عضـو شـورای شـهر هفتکـل در یادداشتـی خواهان اجرای تعهدات اخـلاقی نمـاینده شد

عیدی محمد اصلانی عضو شورای شهر و عضو مجمع ادواری شورای عالی استانها ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر عج گفت:به تعبیر زیبای سردار محسن رضایی فرمانده دفاع مقدس، امروز جنگیدن با فقر و تبعیض کمتر از مبارزه با استبداد نیست. شهرستان هفتکل، با همه ظرفیت های انسانی و مادی خود این روزها به دلایل زیر در ورطه ی نا امیدی و بی سرانجامی دست و پا میزند و فریاد رس میطلبد.

?وی در ادامه خواهان ورود اورژانسی جناب دکتر ورناصری به ۶مشکل و معضل اساسی شهرستان هفتکل شد:

?۱-آزمون ورودی کارخانه سیمان خوزستان به عنوان یک نقطه امید برای ورود برخی جوانان تحصیل کرده شهرستان محسوب می شد اما با تبعیض آشکار و به دلیل فقدان دلسوزی و بی توجهی به بومی گرایی متاسفانه سهم این شهرستان از بین رفت و در چند روز گذشته آه از نهاد جوانان هفتکل برآمد و کسی پاسخگوی فریادها و دردهای جوانان نبود.
?۲-تکلیف مسیر برگشت جاده و لاین خروجی آن که می توانست این شهر را از بن بست خارج کند، کماکان در هاله ی ابهام است و پاسخ روشنی دریافت نمیشود و نیازمند حضور جهادی و انقلابی جنابعالی است.
?۳-واگذاری اراضی پادگان و فرودگاه گرفتار چرخه ی پر پیچ و خم اداری شده است و سرمایه های مردم اکنون ارزش خود را از دست داده است و لجبازیها و ندانم کاریها ، عرصه را بر سرمایه
گذاران خرد و کلان تنگ کرده است.
?۴-نبود سیستم فاضلاب و مشکلات حوزه آب روستایی و چالشهای پیش روی آب شهری ، از
دیگر مشکلات است. این زیرساخت ها نیاز به کار و تلاش و فعالیت جذب اعتبار برای اصلاح شبکه درون شهری و تکمیل پروژه های آبرسانی دارد که اکنون تمرکزی مشاهده نمیشود.

?۵-اعتبارات دهیاریها و اعتبارات ماده ۳۸ ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری کمتر از میانگین استانی است و کفاف اجرای طرحهای هادی روستایی را نمیدهدو رایزنی و برنامه ریزی منسجم تری را می طلبد.
?۶-امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست تسریع در توسعه خدمات بهداشتی و تجهیزاتی از قبیل سونوگرافی پیشرفته، رادیولوژی دیجیتال، اکوکاردیوگرام و تست
ورزش، راه اندازی بخش احیاء قلبی و امکانات اولیه بیمارستانی و گسترش آزمایشگاه از خواسته های به حق مردم است.

اصلانی افزود: لذا با عنایت به اینکه برای اولین بار در این دوره مجلس شورای اسلامی اغلب جوانان منطقه فارغ از تعلقات قومی و حزبی و با وحدت مثال زدنی به جنابعالی رای داده و اعتماد کرده اند، استدعا دارد با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی تحصیلکرده و با تجربه، تحول اساسی در مدیریت شهرستان ایجاد نمائید و با همکاری استاندار محترم و مدیران کل دستگاههای اجرایی نسبت به
ترسیم نقشه راه توسعه و افزایش خدمات جهادی، دلسوزانه و انقلابی وارد عمل شوید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان بسیار اندک است و مردم با سعه صدر و شکیبایی به حرکات و اقدامات حضرتعالی چشم دوخته
اندو انتظار میرود به تعهدات اخلاقی خود برای سپردن امور شهرها به جوانان نخبه هر حوزه اقدام عاجل به عمل آورید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *