عضـو شـورای شـهر هفتکـل در یادداشتـی خواهان اجرای تعهدات اخـلاقی نمـاینده شد

عیدی محمد اصلانی عضو شورای شهر و عضو مجمع ادواری شورای عالی استانها ضمن تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر عج گفت:به تعبیر زیبای سردار محسن رضایی فرمانده دفاع مقدس، امروز جنگیدن با فقر و تبعیض کمتر از مبارزه با استبداد نیست. شهرستان هفتکل، با همه ظرفیت های انسانی و مادی خود این روزها به دلایل زیر در ورطه ی نا امیدی و بی سرانجامی دست و پا میزند و فریاد رس میطلبد.

?وی در ادامه خواهان ورود اورژانسی جناب دکتر ورناصری به ۶مشکل و معضل اساسی شهرستان هفتکل شد:

?۱-آزمون ورودی کارخانه سیمان خوزستان به عنوان یک نقطه امید برای ورود برخی جوانان تحصیل کرده شهرستان محسوب می شد اما با تبعیض آشکار و به دلیل فقدان دلسوزی و بی توجهی به بومی گرایی متاسفانه سهم این شهرستان از بین رفت و در چند روز گذشته آه از نهاد جوانان هفتکل برآمد و کسی پاسخگوی فریادها و دردهای جوانان نبود.
?۲-تکلیف مسیر برگشت جاده و لاین خروجی آن که می توانست این شهر را از بن بست خارج کند، کماکان در هاله ی ابهام است و پاسخ روشنی دریافت نمیشود و نیازمند حضور جهادی و انقلابی جنابعالی است.
?۳-واگذاری اراضی پادگان و فرودگاه گرفتار چرخه ی پر پیچ و خم اداری شده است و سرمایه های مردم اکنون ارزش خود را از دست داده است و لجبازیها و ندانم کاریها ، عرصه را بر سرمایه
گذاران خرد و کلان تنگ کرده است.
?۴-نبود سیستم فاضلاب و مشکلات حوزه آب روستایی و چالشهای پیش روی آب شهری ، از
دیگر مشکلات است. این زیرساخت ها نیاز به کار و تلاش و فعالیت جذب اعتبار برای اصلاح شبکه درون شهری و تکمیل پروژه های آبرسانی دارد که اکنون تمرکزی مشاهده نمیشود.

?۵-اعتبارات دهیاریها و اعتبارات ماده ۳۸ ارزش افزوده برای روستاهای فاقد دهیاری کمتر از میانگین استانی است و کفاف اجرای طرحهای هادی روستایی را نمیدهدو رایزنی و برنامه ریزی منسجم تری را می طلبد.
?۶-امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست تسریع در توسعه خدمات بهداشتی و تجهیزاتی از قبیل سونوگرافی پیشرفته، رادیولوژی دیجیتال، اکوکاردیوگرام و تست
ورزش، راه اندازی بخش احیاء قلبی و امکانات اولیه بیمارستانی و گسترش آزمایشگاه از خواسته های به حق مردم است.

اصلانی افزود: لذا با عنایت به اینکه برای اولین بار در این دوره مجلس شورای اسلامی اغلب جوانان منطقه فارغ از تعلقات قومی و حزبی و با وحدت مثال زدنی به جنابعالی رای داده و اعتماد کرده اند، استدعا دارد با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بومی تحصیلکرده و با تجربه، تحول اساسی در مدیریت شهرستان ایجاد نمائید و با همکاری استاندار محترم و مدیران کل دستگاههای اجرایی نسبت به
ترسیم نقشه راه توسعه و افزایش خدمات جهادی، دلسوزانه و انقلابی وارد عمل شوید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زمان بسیار اندک است و مردم با سعه صدر و شکیبایی به حرکات و اقدامات حضرتعالی چشم دوخته
اندو انتظار میرود به تعهدات اخلاقی خود برای سپردن امور شهرها به جوانان نخبه هر حوزه اقدام عاجل به عمل آورید.