عملیات اجرایی احداث یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری تفریحی استان خوزستان در بندرماهشهر آغاز شد

شهردار بندرماهشهر از آغاز پروژه احداث مجتمع بزرگ و مجلل تجاری تفریحی ورزشی پیشکسوتان پرسپولیس در بندر کهن ماهشهر خبر داد.

مجاهد نظارات در گفتگو با خبرگزاری خورنا اظهار کرد: این مجتمع از طریق مشارکت شهرداری با بخش خصوصی، با اعتبار اولیه ۲۷۰میلیارد تومان و زیربنای ۴۷هزار و۸۰۰مترمربع احداث خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر تصریح کرد: این پروژه دارای فضای فرهنگی مناسب، موزه، پردیس سینمایی منحصر به فرد، مجموعه رستوران، هایپر و بزرگترین فود کورت روف گاردن در استان خوزستان است.

وی ادامه داد: در بخشی از این مجتمع بازارچه خطی با معماری اصیل ایرانی خلیج فارس جهت عرضه متمرکز طلا ، جواهرات ، سنگ های قیمتی و فعالیت های مشابه طراحی شده است.

‌نظارات افزود: بخش ورزشی این مجتمع دارای استخر سرپوشیده به همراه سونا ، جکوزی ، اسپا ، آب درمانی و مجهزترین سالن بدنسازی میباشد.

شهردار بندرماهشهر گفت: به هنگام بهره برداری از تمامی قسمت های این مجتمع ، حدودا برای ۲هزار و ۷۰۰نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی گفت: در این مجتمع پارکینگ طبقاتی به مساحت ۷۲۰۰مترمربع ، فضای سبز و فضاسازی های بیرونی،آسانسور، پله های برقی، برترین سیستم های تهویه و هواساز استفاده خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر در خصوص تاخیر در اجرای این پروژه گفت :در قرارداد اولیه حدودا ۱۰ماه به سرمایه گذار فرصت داده شد تا طرح ها و نقشه های لازم را به شهرداری تحویل دهد؛اما شهرداری به دلیل گستردگی و حساسیتی که وجود داشت ، چندین بار طرح های ارائه شده را به دلیل اصلاح برخی ساختارها عودت داد، همین امر باعث شد شروع پروژه اندکی با تاخیر مواجه شود.‌