مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان: نَفسِ وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان در جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان از نقش موثر تعزیرات حکومتی در کنار دیگر دستگاه‌های ناظر خبر داد.

به گزارش خورنا ، جلسه کمیسیون امور تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان به ریاست بویری فرماندار و با حضور بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان؛ امام جمعه شهر و دیگر اعضا برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا بیرانوندی با توجه به فرا رسیدن هشتم آبان سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی از نقش موثر این سازمان در تنظیم بازار مطالبی ارائه نمود.

وی با اشاره به اینکه بازار در هر حال نیاز به تامین؛ نظارت و برخورد دارد، گفت: نفس وجود تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار موثر است.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد: نباید فعالیت‌های تنظیم بازار را به زمان و مکان خاصی موکول کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در ادامه با استناد به آمار ارسالی از سوی دستگاه‌های ناظر و کاشف در هندیجان به این اداره، افزود: همکاری و همراهی دستگاه‌ها در این شهرستان از سو استفاده برخی از افراد سودجو جلوگیری بعمل خواهد آورد.

وی بیان کرد: سعی کنیم فرهنگ درج قیمت که به‌نوعی حفظ کرامت مشتری است را در سطح شهر نهادینه کنیم.

بیرانوندی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار محترم که پیگیر تاسیس این اداره در شهرستان تا حصول نتیجه بود و همچنین با اشاره به عملکرد این اداره در شهرستان، گفت: حضور تعزیرات حکومتی در شهرستان هندیجان ضمن سهولت کار دستگاه‌های ناظر و کاشف برای مردم شهر نیز بسیار لازم بود تا مجبور به طی مسافت هندیجان به بندر ماهشهر نباشند.

در ادامه بویری فرماندار هندیجان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی، عنوان کرد: با همکاری صمیمانه توانستیم تا تعزیرات حکومتی شهرستان را که مورد نیاز شهر بود را تاسیس تا بتوانیم برای نظم دادن به بازار و مبارزه با سو استفاده کنندگان در بحث گران‌فروشی مقابله کنیم.

رئیس کمیسیون امور تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با قاچاق نیز به مبارزه با قاچاق به خصوص در سطح شهر اشاره نمودند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *