فسخ ۶۸ هزار مترمربع از زمینهای راکد شهرکهای صنعتی دزفول

 

مدیر صنایع کوچک ، شهرک ها و نواحی صنعتی دزفول طی گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : در شش ماهه اول سال ۹۹ طبقه وعده ای که به مردم داده شد ، ۶۸ هزار متر مربع از زمین های شهرک های صنعتی فسخ شد و ۳۵ هزار مترمربع منجر به اعطای مهلت شده است و مابقی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای اجرای طرح های صنعتی واگذار شد.

عباس لوریان افزود: واحدهای صنعتی غیرفعال در هر مرحله ای که باشند مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم قراردادشان فسخ می شود.

وی تصریح کرد : واحدهایی هم که به هر دلیلی راکد شده اند یا با تمام ظرفیت فعالیت نمی کنند بررسی خواهند شد تا تمهیدات لازم برای فعال سازی آنها اتخاذ شود.

لوریان در ادامه خاطرنشان کرد : خرید و فروش زمین در شهرک های صنعتی ممنوع است و به سرمایه گذاران تاکید می شور که فریب دلالان و واسطه گران را نخورند.

وی با بیان اینکه شهرک های صنعتی دارای امتیازات ویژه‌ای برای سرمایه گذاری هستند افزود : مستثنی شدن از قوانین شهرداری ، معافیت تا ۲۰ سال از عوارض و مالیات، انجام تمام استعلامات قبل از واگذاری زمین و وجود زیر ساخت های تولید نظیر آب ، برق، گاز ، تلفن و فضای سبز تا درب واحد های صنعتی از جمله امتیازاتی است که این زمین‌ها جهت سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال دارا هستند.