مدال نقره چهارمین المپیاد فیلم‌سازی به نوجوان خوزستانی رسید

مدال نقره چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخش‌ «ایده» به نوجوان عضو کانون پرورش فکری خوزستان رسید.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، در بخش ایده، چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوان، جایزه نقره به ایده گروهی «ایده سرگین غلطان» از گروه «هم‌سینمایی» با سرپرستی وحید گلستان و مربی‌گری حافظ آهی به «بیتا بهجو» عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان دزفول، استان خوزستان، «متین رستمی» از مرکز خمینی‌شهر کانون اصفهان، «ایلیا رمضانی» عضو کانون بوشهر و «ثمینا شعفی» از مرکز شماره ۷ کانون مشهد در خراسان رضوی اهدا شد.
بر اساس این گزارش دیگر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز توانستند جایزه‌های طلا و برنز چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان را در بخش‌های «فیلم» و «ایده» از آن خود کردند.
در بخش ایده، جایزه طلا به ایده‌ی گروهی «هاف تایم» از گروه «نقاب» با سرپرستی غلامرضا رمضانی و مربی‌گری مهدی رضایی، به‌خاطر طراوت ایده، جسارت در بیان و شخصیت‌های اکتیو به «مائده‌سادات آب‌سردی» عضو مرکز فرهنگی‌هنری کانون ایوان‌کی در استان سمنان و «آنا جلیلی» از مرکز کانون آباده در استان فارس تعلق گرفت.
همچنین جایزه‌ برنز ایده گروهی «همسایه» از گروه «حافظ» با سرپرستی سیروس حسن‌پور و مربی‌گری عادل تبریزی به «فاطمه قدیری» از مرکز خمینی‌شهر کانون استان اصفهان، «عارفه فلاح» از کانون میبد استان یزد، «امیرعباس خالصی‌فر» از مرکز کانون جغتای استان خراسان رضوی، «یوکابد رحمانی» و «بهاران آقایی» از مرکز شماره یک کانون تاکستان در استان قزوین و «زهرا محمودی‌بنه» از کانون دلگشا استان مازندران اختصاص یافت.
در عین حال جایزه‌های برنز ایده‌ی گروهی «آپدیت» از گروه «مارول» با سرپرستی بیژن میرباقری و مربی‌گری فریبرز آهنین به «سحر خانی» عضو مرکز خمینی‌شهر کانون استان اصفهان و «کسری روشن‌فکر» عضو کانون سبزوار استان خراسان شمالی و ایده گروهی «رکاب» از گروه «باحال‌ها» با سرپرستی مهین جواهریان و شهلا پورآرین به «آوا گواشیری» عضو مرکز کانون رفسنجان استان کرمان تعلق گرفت.
همچنین جایزه برنز ایده‌ی گروهی «بازمانده» از گروه «بچه زرنگ‌ها» با سرپرستی حامد جعفری و مربی‌گری تیام یابنده به «پوریا کاشی» از مرکز درچه کانون استان اصفهان و «آیناز افزاری» عضو مرکز کانون رفسنجان در استان کرمان اهدا شد.
در بخش فیلم نیز، «یوکابد رحمانی» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون تاکستان در استان قزوین برای فیلم «جادوی خواندنی» عضو گروه «حافظ» با سرپرستی سیروس حسن‌پور و مربی‌گری عادل تبریزی و «ایلیا رمضانی» از کانون استان بوشهر برای فیلم «فضای زندگی»، در گروه «هم‌سینمایی» با سرپرستی وحید گلستان و مربی‌گری حافظ آهی هر دو جایزه نقره دریافت کردند.
همچنین «ریحانه تاتاری» عضو مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان برای فیلم «کرونا دم در خانه در کمین است» عضو گروه «عاشق» با سرپرستی سیدجواد هاشمی و مربی‌گری نواب محمدی، جایزه برنز بخش «فیلم» را از آن خود کرد.
یادآوری می‌شود ۴۰۳ فیلم و ۴۳۹ ایده به دبیرخانه این المپیاد ارسال شده بود که ۳۶ «فیلم» و ۲۷ «ایده» برای رقابت در بخش پایانی معرفی شدند. در میان آن‌ها ۱۸ فیلم و ۱۴ ایده از آثار اعضای نوجوان کانون پرورش فکری بود.
آیین پایانی چهارمین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان روز اول آبان ۱۳۹۹ در مرکز نوآوری صبا برگزار شد.