زنگ خطر در آموزش و پرورش استان خوزستان، خطر مرگ در آموزش و پروش ایذه

خورنا_ شرایط کرونا در خوزستان دارد هر لحظه به شرایط بحرانی نزدیک و نزدیک تر می شود موضوعی که قطعا در کیفیت آموزشی شهرستان تاثیر منفی دارد و نگرانی های موجود را افزایش می دهد.

در این روزها آمارهای نگران کننده افزایش ابتلا به کرونا با بی توجهی شهروندان به توصیه های وزارت بهداشت و ستاد پیشگیری از کرونا و هم چنین برگذاری بدون دردسر مراسم های مختلف باعث تشدید و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری گردیده تا کرونا بدون دردسر راه خودش را برود‌.

اما نکته قابل توجه در این زمینه مربوط به آمار ابتلا معلمین شهرستان ایذه به کرونا است آماری که با توجه به جمعیت شهرستان، زنگ خطر را برای مسئولان آموزش و پرورش استان و ایذه به صدا در می آورد.

موضوعی که توجه به رعایت نکات و دستور العمل های بهداشتی را با توجه به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری و وظیفه و نقش سنگین جامعه فرهنگی شهرستان ایذه در توسعه و تقویت غنای آموزشی و توسعه این شهرستان بیش از گذشته، مطرح و بیان می کند.

تاکنون سه معلم براثر کرونا در شهرستان ایذه جان خود را از دست داده داده اند و این آمار به تایید اداره ی آموزش و پرورش شهرستان ایذه نیز رسیده است.

آقاملاپور رئیس اداره ی آموزش و پرورش شهرستان ایذه درهمین رابطه به خبرنگار خورنا در ایذه گفت: از مجموع شش نفری که تاکنون در حوزه آموزش و پرورش شهرستان ایذه جان خود را از دست داده اند، سه نفر آن ها براثر ابتلا به کرونا است.

وی افزود: دراین بین یک نفر از آن ها به نام محمد نیازپور در حوزه ی عشایری فعالیت داشته و دو نفر دیگر نیز به نام های فرهاد نوروزی و سید خدارحم موسوی از معلمین بازنشسته حوزه ی آموزش و پرورش شهرستان ایذه هستند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، مطابق با آخرین آماری که به دست خبرنگار خورنا در ایذه رسیده گفته می شود، بیژن ناصری که بیش از این از عارضه ی قلبی رنج می برد، آخرین فوتی براثر کرونا ی آموزش و پرورش ایذه است.

احسان اسکندری

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نیلوفر بسکه شعور ندارن، یعنی خیر سرشون معلم هستن و فرهنگ سازی باید از این قشر باشه ، اما هنوز داخل مراسمات عزا حضور پیدا میکنن ، همون سر قبرستون هم که فقط میرن ایذه هنش طایفه و تیره هست ، سر مزار کمتر از ۲۰۰ نفر تو این شرایط نمیره، خوب معلومه که میگیرن