راه‌اندازی ۱۲ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور آبادان

خورنا: رئیس دانشگاه پیام نور آبادان از پیگیری راه‌اندازی ۱۲ رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

امیر علیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های عمده ما در دانشگاه پیام نور آبادان گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد است.

وی افزود: در این راستا تاکنون مجوزهای لازم برای راه‌اندازی رشته علوم اقتصادی در این دانشگاه اخذ و این رشته از مهرماه آینده در این دانشگاه تدریس خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور آبادان ادامه داد: علاوه بر آن پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی ۱۲ رشته جدید دیگر نیز در این دانشگاه انجام شده است.

علیان تصریح کرد: مدارک و موارد لازم برای دریافت مجوزهای راه‌اندازی این رشته‌ها به سازمان مرکزی و وزارت علوم ارسال شده است.

وی اضافه کرد: بخش اعظمی از کارهای لازم برای راه‌اندازی این ۱۲ رشته مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور انجام شده است و اکنون در انتظار مجوز وزارت علوم هستیم.

رئیس دانشگاه پیام نور آبادان خاطرنشان‌کرد: در صورت راه‌اندازی این رشته‌ها ساختمان جدید و در حال احداث دانشگاه به این رشته‌ها اختصاص خواهد یافت.

علیان هم‌اکنون بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور آبادان مشغول به تحصیل هستند و با آغاز ثبت‌نام ترم بهمن‌ماه بیش از هزار نفر دیگر نیز تحصیلات خود را در این دانشگاه آغاز خواهند کرد.

وی گفت: هم‌اکنون ۴۱ رشته در گروه‌ها و گرایش‌های مختلف در مقطع کارشناسی در این دانشگاه تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود در این دانشگاه شاهد بهبود وضعیت خدمات‌دهی به دانشجویان در آینده باشیم.