۸۰ فوتی و بیش از هزار و ۶۰۰نفر مبتلا / تمامی متخصصان داخلیمان به کرونا مبتلا شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان آخرین آمار کرونا در رامهرمز را منتشر کرد:

۸۰ فوتی و بیش از هزار و ۶۰۰نفر مبتلا / تمامی متخصصان داخلیمان به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرگزاری خورنا رامهرمز، دکتر بهرام عزتی در چهارمین نشست خود با اصحاب رسانه در ایام کرونا ، از فوت ۸۰نفر از همشهریان به علت ابتلا به کرونا و مبتلا شدن هزار و ۶۰۰نفر از رامهرمزی ها خبر داد.

وی با بیان اینکه بخش سی سی یو و بستری کرونا بیمارستان های رامهرمز هم اکنون پر است گفت: روزی سه نوبت با یک ماسک معمولی و کمترین امکانات از بیماران کرونایی ویزیت و مراقبت می کنیم.این مسئله باعث شده که تمامی پزشکان متخصص داخلی ما و برخی پرسنل برای چند بار به کرونا مبتلا بشوند.اما با رسیدگی و مراقبت تاکنون هیچ پزشکی را ازدست ندادیم.

مدیرشبکه بهداشت و درمان رامهرمز با اظهار اینکه بیش از ۴هزار و هفتصد نمونه تست کرونا از شهروندان رامهرمزی تا کنون گرفته شده ، خاطرنشان کرد: کرونا با هیچکس شوخی ندارد و اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم حتما به سراغ ماهم می آید. در بخش کرونا هم‌اکنون حتی کودک ۲۵روزه مبتلا هم بستری داریم.از شهروندان تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام بیشتری بورزند.

وی درپایان وضعیت رامهرمز از لحاظ کرونا را قرمز خواند و دلیل قرارگرفتن در این وضعیت را سرازیر شدن جمعیت برای دریافت خدمات درمانی و بهداشتی از شهرها و مناطق همجوار دانست و اظهار کرد چیزی حدود جمعیت خود رامهرمز از اطراف شهرستان سرریز جمعتی داریم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *