درخشش دانش آموز و معلم بندرماهشهری در نهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر از کسب دو رتبه برتر در نهمین جشنواره کشوری نوجوان سالم در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ خبر داد.

عبدالخالق درویشی با اعلام این خبر، اظهار کرد:

در مرحله کشوری نهمین جشنواره نوجوان سالم که نتایج آن از سوی دفتر مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده است، دانش آموز و معلم شهرستان بندرماهشهر، موفق به کسب دو رتبه برتر شدند.

وی گفت: در بخش دانش آموزی، مهسا پاکزاد از دبیرستان دانشوران در رشته نرم افزار و چندرسانه ای، موفق به کسب رتبه اول کشور شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر افزود: در جشنواره ابتکارات همکاران فرهنگی نیز خانم مژگان جابری هفشجانی از دبیرستان دانشوران در رشته پروژه نوآورانه موفق به کسب رتبه سوم کشور شد.

درویشی در ادامه افزود: جشنواره نوجوان سالم همه ساله در راستای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش و گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس ، معرفی دستاوردهای دانش آموزان اولیا و فرهنگیان و معرفی الگوهای موفق در مدارس انجام می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر، ضمن تبریک این موفقیت ها به دانش آموزان و معلمان، از تلاش های بی شائبه مدیران مدارس و رابطین جشنواره تشکر و قدردانی کرد.