نمایندگان خوزستان به جمع استیضاح کنندگان وزیر ورزش می پیوندند

خبرهای دریافتی ما حکایت از آن دارد چندتن از نمایندگان خوزستان در مجلس در اعتراض به عملکرد وزارت ورزش و جوانان در زمینه های مختلف، سفرهای متعدد خارجی مسئولان وزارتخانه در دوسال گذشته، ماجرای قرارداد سرمربی تیم ملی و برخی موضوعات دیگر، قصد دارند به جمع استیضاح کنندگان وزیر ورزش و جوانان بپیوندند.

گفته می شود بروز برخی اختلافات در مجمع نمایندگان بر سر انتصاب مدیرکل باعث شده تا برخی از آنها به استیضاح وزیر روی بیاورند. تعدادی از نمایندگان مخالف تحمیل گزینه به وزیر ورزش و جوانان هستند و معتقدند وزیر نباید در اختلافات داخلی مجمع نمایندگان استان دخالت کند.

اخیرا شایعه شده وزیر با چندتن از نمایندگان بر سر انتصاب یکی از مدیران کل خود در وزارتخانه به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، به توافق رسیده بود و بهمین دلیل دیگر نمایندگان از این موضوع دلخور هستند. اختلافات باعث شده است گزینه پیشنهادی نمایندگان فقط ۶ رای در مجمع داشته باشد. گرچه در خصوص معرفی گزینه پیشنهادی رای گیری شده اما اختلافات نمایندگان همچنان پابرجاست.

به نوشته یکی از سایت های خبری نزدیک به مجمع نمایندگان استان، نمایندگان منتقد این تصمیم معتقدند نمایندگان یا در این زمینه نباید دخالت کنند یا لااقل سه گزینه به وزیر پیشنهاد بدهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *